En lista..

Kör på den här som jag hittade på min lillasysters blogg. Det kanske får mig att iallafall lägga upp ett inlägg per dag. Börjar imorgon :)

♥ Dag 1 - Min familj.
♥ Dag 2 - Min bästavänner.    
♥ Dag 3 - Mina husdjur.
♥ Dag 4 - Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 5 - Min dag.
♥ Dag 6 - Min sommar.
♥ Dag 7 - Favorit plagg.
♥ Dag 8 - Såhär bor jag.
♥ Dag 9 - I min handväska.
♥ Dag 10 - Mitt rum.
♥ Dag 11 - Det här åt jag idag.
♥ Dag 12 - Den frisyr jag trivs bäst i.
♥ Dag 13 - En resa.
♥ Dag 14 - Vad hade jag på mig idag? 
♥ Dag 15 - Mina favoritskor.
♥ Dag 16 - Mina rädslor.
♥ Dag 17 - Favorit sport.
♥ Dag 18 - En fin bild.
♥ Dag 19 - Tio saker om mig själv.
♥ Dag 20 - Imorgon ska jag.
♥ Dag 21 - Något jag älskar.
♥ Dag 22 - Favorit ämne i skolan.
♥ Dag 23 - Favorit låt just nu.
♥ Dag 24 - Favorit plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0