Dag 1 - Min familj ♥

I min familj är vi fem systrar sen mamma och pappa. Mina systrar är mellan 22 och 8 år och är dom bästa i världen!

Mamma Liselott - 41år ♥

Ja här har ni min mamma, världens bästa mamma som alltid finns där när jag behöver henne! Hon jobbar inom vården. Hon tycker om att shoppa, umgås med vänner och resa!



Pappa Marcus - 40år ♥

Världens bästa pappa som alltid ställer upp för mig vad som än händer! Han jobbar som snickare och ja vad finns det att säga, han är världs bäst!  



Alexandra - 22år ♥

En av mina systrar som nog ställer upp mest för mig och som jag kan prata med om allt. Vi är halvsystrar har bara samma pappa men har bott tillsammans sen jag föddes så vi kallar oss helsystrar. En välidigt bestämd och omtänksam person med båda fötterna på jorden. Hon har även världens sötaste son Oliwer som jag är moster åt!!



Nathalie -19år ♥

Min näst äldsta syster som jag nog är mest lik. Hon är envis tjej som pluggar på universitetet, dansar, umgås med vänner, gillar mode och ja jag vet inte allt! Hon har vart tillsammans med sin pojkvän i 9år helt sjukt haha! Ja ni vad finns det att säga, en helt galen och underbar tjej!



Gabriella - 13år ♥

En tjej som brinner för sport! Hon är 13år och tränar 13 timmar i veckan, både dans och gymnastik fattar inte hur hon hinner med allt. Hon är en väldigt knasig och klok person som tycker om att umgås med vänner, träna, mode och shoppa!

http://gabriellafalt.blogg.se



Kimberly - 8år ♥

Min yngsta lillasyster världens goding! Här har vi en väldigt omtänksam och snäll person men även envis och bestämd. Hon kommer alltid vara allas lilla men i sättet är hon så vuxen haha! Även hon dansar. På fritiden umgås hon med sina vänner, kusiner, dansar och är ofta hemma hos Alexandra och passar Oliwer vilket hon älskar!

http://kfalt.blogg.se




Älskar er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0