Snö är rätt så mysigt ändå..

Sitter i sängen med datorn i knät och kollar ut lite haha snön ser faktiskt rätt mysigt ut inifrån men inte när man är ut! Nu vill jag till sälen med min bästa vän och leva livet, men snart åker vi! Gud vad jag längtar att få komma bort lite och göra nått jag älskar med nån jag älskar! Kommer inte kunna sova på ett tag eftersom att jag sov 3 timmar och vaknade klockan 9, så jag funderar på att ladda ner en film och göra klart dom två sista fågorna i svenskan, men jag hittar ingenting haha. Imorgon börjar jag åtta, ska stå och diska kan inte gå, har fått en infektion i foten så den är tjock som en bulle gör så himlans ont! Nej ska inte sitta och skriva massa strunt, hörs imorgon! 



just nu utanför mitt fönster



Mitt hjärta ligger här i sängen och gosar lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0