Sleep time

Kom nyss hem ifrån Olivia där jag spenderat kvällen med henne och Magdalena. Vi kollade lite film och åt lite gott.. Nu ligger jag i sängen och ska antingen sova eller slå på en film haha som vanligt. Imorgon är det tisdag och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske ska ta mig en sväng till stan och inhandla någonting nytt vem vet.. Haha! Nej nu ska jag inte sitta och skriva en massa strunt. Hörs imorgon!



Gammal bild ifrån när jag och min bästa vän Magdalena var i Arvika, det var livet där haha i miss it!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha oooh sakna arvika, när vi gömde oss för den där killen HAHHAHAHAHHHA<3loveu

2010-11-02 @ 13:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0