Natti

Nu är det sängdags måste ju vara pigg imorgon inför proven. Efter skolan ska jag möta upp mamma på stan för shopping och en fika, måste även prata med henne om lite saker så det blir mysigt! Efter det åker jag hem till henne och sover där tills onsdag eftersom att vi är lediga då sköönt det tackar jag för, det behövs verkligen.

Funderar även på att ta med mig några av mina vänner iväg någonstans härifrån Örebro och hitta på något skoj och bo på hotell eller något, vill bara komma bort härifrån känns som om jag vill sjunka under jorden just nu, allt är inte på topp om man säger så. Nu ska jag sova så hoppas jag det känns bättre imorgon!

See you, sleep well! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0